Wednesday, June 15, 2011

Tak boleh belah.

Geng, gua tak boleh belah la. Gua pelik. Nape asal gua dan kwn2 berjanji nak ke mana2, mesti akan end up gua yg kene tunggu dorg. Nak kate gua yg selalu arrive awal tu xdela, sebab gua selalunye right on time je. Tapi tetap gua yg jd penunggu jugak. Haaa, dorg ni la yg LAMBAT!

Eii dah banyak kali syial. Nasib baik ade lagi ni unsur2 perikemanusiaan. Kalau tak dah lame gua mengamuk. Paling busuk pun, gua belah macamtu je, xpyh nak tunggu2 dah. Buang mase lah geng. Banyak lagi bende gua boleh buat drpd terus menunggu.

Tak tau nak comment ape. Nak kate cara pemikiran gua yg x macam bangsa sendiri pun entah la. Gua tgk member2 gua sesama bangsa selalu jer mengecewakan, menyakitkan hati bila tiba bab berjanji. Selalu lambat, jarang nak tepati masa. Tak pernah. Janji m****u je selalunye. PENAT geng. Huh.

Kalau bab berdating pun same, selalunye gua lah yg jd macam org bodoh tunggu org bukan main lame. Nasib baik gua tunggu. Kalau tak dating lah sorg2. Hahah. Potong mood syial. Hm hm solution lain, tak reti sabar nak menunggu, gua sendiri yg pergi datang amik. Setel.

Gua tunggu org, org tak tunggu gua pun. Nice.


Lebih baik gua terbongkang kat rumah, bungkus dgn selimut. Yay.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, lepasni jangan marah la kalau gua pulak yg lambat. Kite tgk sape yg tunggu sape, sape yg dapat menahan seksa jd penunggu. Biar boleh kenal erti sebuah penantian. Ni asik org je duk tunggu, diri sendiri mane nak sedar betapa azabnye menunggu. Ptuihh.

Lepas ni, gathering ke, dating ke apa lanc*u ke kalau gua awal dan lue org lambat, gua belah je. Nak cakap, cakapla. Gua dah penat keje duk menunggu org je. Nampak mcm bodoh syial. Nasib baik leh cuci mata nengok awek tadi! Sejuk sikit tak jadi nak marah.

Huh nak tgk gua bising kat sini gua rase satu blog pun x cukup. Hahah okaylah gua nak OUT. Kepada yg selalu lambat tu. Tolong lah lambat lagi ye. Baru best! Merosakkan tali persahabatan.

Gua gerak dulu, jumpa lagi di lain post. -.-

p/s: Kalau rase2 tak mampu nak lakukan, sila jangan membuat sebarang janji. Alrite geng? Peace yaw.

No comments:

Post a Comment