Friday, June 10, 2011

Angry Birds dalam 'live action'.

Helo geng, gua ade jumpa video menarik utk gua share kat sini. Hahaha. Geng sume mesti pernah main game 'Angry Birds' kat IPhone yg menggunakan MAC operating system (OS) atau smartphones yg lain yg menggunakan Android sebagai *OS. Pernah main kan? Haa kali ni gua nak tunjuk satu video Angry Birds dalam live action!

"HAHA. Kalaulah gua ade smartphone kan."

BUT ON THE BRIGHT SIDE, takdenye smartphone pada gua tak bererti gua tak boleh main langsung game yg sgt addictive ni. Gua boleh main guna PC dan laptop! Hm hm bagi yg pro mungkin boleh jadi so addictive, tapi bagi yg noob tu, sekejap jela da jadi bosan. HAHAHA!

Okay geng, ini die video live action Angry Birds. Haha tgkla macamana org ramai menggunakan simple smartphone untuk bermain game Angry Birds dan amik feel permainan tersebut dalam life-size version! Betul2 punye beb!

"Nampak real! MUAHAHA!"

Angry Birds, versi life-size.


Angry Birds on PC!


Hahaha camne geng? Sempoi tak? Gua beberapa bulan lepas tak tido malam melayan burung2 neh sume. Skang dah cukup busy dah takde masa sangat dah, :)

Okaylah geng. Gua nak OUT dulu. Jumpe lagi di lain post!

p/s: Message tone pun nak pakai Angry Birds background music. Hahah!

No comments:

Post a Comment