Monday, June 20, 2011

Say NO to selfish-ness.

Geng, gua hidup sampai skang ni, gua dah kenal ramai org yg pentingkan diri a.k.a selfish sama ada yg dekat ngan gua, ataupun jauh. Tapi biasanya org mcmni mmg gua buat2 jauh dari awal lagi. Hahaha. Gua xtau la apahal ngan dorg ni. Cume gua boleh mengkonklusikan sikit2 je. Err, lebih kepada andaian sebenarnye. Hee. :P

Gua pun tak faham kenapa ada org yg begitu selfish, f"cking selfish akan segala2nya. Dorg seboleh2 xnak tolong org lain melainkan diri mereka sendiri dan tidak prihatin pun terhadap sesiapa atau ape benda sekalipun. Org2 tak guna macam ni patut dibom dgn nuklear biar lenyap takpun biar gua kencing atas dorg neh sambil berdiri gelak2. Kenapa mereka ni sungguh selfish dan langsung tidak memikirkan org lain?

Haaa. SEBAB.....
  1. Org2 macamni mengharapkan untuk mendapatkan sesuatu tanpa perlu memberi.
  2. Org2 macamni hanya ingin menyelamatkan diri masing2 dan biar org lain mati.
  3. Org2 macamni terlalu berkira dalam segala hal. F*ck off.
Oleh sebab itu, org2 yg selfish macamni akan mencuba cara yg paing senang dan mudah untuk berjaya tanpa perlu memikirkan tindakan mereka memijak ataupun melukakan org lain, apa saja cara yg paling senang atau murah. Menyakitkan hati kan?

BUT ON THE BRIGHT SIDE, jom kite ramai just say NO to selfish people. Tak kemananya dorg2 tu sume nak berjaya sorg2. Bile susah org2 yg kene pijak macam kite ni la jugak yg datang tolong. Haaa, wadahell?

Okay, cukup emosi malam ni. Gua dah naik angin dengan org2 yg macamni yg memenuhi persekitaran gua. Nasib baik gua masih ada kawan2 yg sama macam gua, sama2 x puas hati dgn dorg. HAHAHAHA. Gua OUT dulu geng, tapi sebelum tu......

"SAY NO TO SELFISH-NESS!!"

p/s: F*ck off you selfish people.

No comments:

Post a Comment