Tuesday, July 5, 2011

7k!

Whoa! Geng! Blog gua yg sakai ni sudah mencecah 7000 hit! Hahaha geng, tak sangka. Sekarang awal bulan Julai, gua telah menceburi dunia blogging sejak bulan Disember yg lalu. Kiranya dah macam 1000 hit lah sebulan. Hebat ke tak hebat ni geng? Ape2 pun, nice one!

Nasib baik lah gua tak jual ruang iklan kat blog gua neh kan. Kalau tak entah ape jadi entah, boleh kaya agaknya gua ni. Ka-ching! Dah jadi mata duitan sudah. Hahah. Kejap je feeling yg semacam nih, jgn risaulah geng. :P

".....$$$$$$$$$$....."

7k geng, 7k! :DDD


BUT ON THE BRIGHT SIDE, lepas ni gua nak letakkan target 10k pulak. Tapi lepas tu gua nak bersara lah. Hm hm tak tau lagi, kite tgk dulu mcmana die punye pegi. Bukan ape geng, gua semakin bz lah skarang. Huhu tak dapat nak commited macam dulu dah. :(

Tetibe bertukar emosi pulak post neh. Hahah. Takde papelah geng. Relax je. Lambat lagi nak 10k hit kot. So chill2 dulu! Gua sebenarnye dari dulu lagi tak bajet pun nak aktif berblog. Tak gua sangka jadi aktif sebegini. Hahah.

Oops. Gua nak gerak dulu lah. Tersangatlah lemaunye ini malam. Jumpe lagi di lain post! Sayonara apertura!

p/s: Trimas kepada blog-walker setia gua! Keep it up!

No comments:

Post a Comment