Wednesday, July 20, 2011

English.

Geng! Sedar tak sedar, bulan ni post gua dalam blog ni sume title dalam bahasa Inggeris lah. Hahaha. Title jelah pun. Isi2 dalam tak semua berbahasa org putih pun. Heheh. :P

Hm hm ape kata bulan ni blog gua jadi blog org putih. Ada class. Ada gaya. Hahah. Boleh jadi commercial tak agak2? Dgn total hit yg dah 7k lebih, bukan nak cakap besar, tapi rase2nye dah commercial kot.

"HAHAHAHAHA."

Nerdy! Booo~


BUT ON THE BRIGHT SIDE, apehal gua jadi nerdy plak bulan nih? Sebab busy terlebih ke ini bulan? Hahah busy, busy jugak kan. Org lain pun busy gek. Takdelah berubah sampai jadi pelik. Heee.

Aaaah buat ape gua pening2 fikir. Janji org layan je blog nih. Hahah okay geng, gua nak OUT! Jumpa lagi di lain post!

p/s: Selamat malam! XD

No comments:

Post a Comment