Sunday, July 3, 2011

Every player has a nickname.

Pada suatu malam, gua dan sorg kawan keluar memburu burger. Akan tetapi, burger yg diburu di tempat biasa tiba2 not available lah pulak ini malam. Jadi gua mengambil keputusan untuk meneruskan misi memburu lebih jauh ke hadapan. Berjayakah gua dan kawan gua?

Setelah jauh memburu burger dalam kegelapan malam, berjumpalah gua dgn satu kedai burger yg tak berapa terpencil pun sebenarnye, gua je yg terlepas pandang. Sepatutnye gua buat u-turn awal2 tadi. Hahah. Ahhh tapi tu tak penting, ape yg penting, org yg buat burger tu 'awek' daaaa.

Hahah gua memang xleh belah bile tgk awek putih elok je, chinese look, dahi licin, tinggi lebih kurang gua, memang gua cair lah citenye kan. Gua pun layan lah awek ni sambil die buat burger gua. Selang berapa minit gua psiko die, "Boleh ke ko ni buat burger ni?". Beberapa minit kemudian, gua psiko lagi, "Berape lame da ko buat burger?"

Hahah. Saje je gua psiko. Niat di hati saje nak mengusik. Sebab gua syok plak tgk awek ni jd blurry bila kene psiko dgn gua. Dua perkataan terbayang2 di minda gua ketika tu.....

"GUA IMPRESSED."

Awek ni tgh blur ni. Lu tak tgk lagi time die senyum2. Hahah.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, sebelum gua belah, gua ade tinggalkan phone num gua di atas sehelai resit ape lanc*u entah yg gua jumpa dalam wallet gua, beserta dgn nickname gua. Tak pernah lagi gua mengorat awek dlm kategori stranger dgn mendedahkan nama dan phone num sebenar gua. After all.....

"EVERY PLAYER HAS A NICKNAME."

Pasal awek tadi, gua memang impressed. Jarang ade awek2 dalam kategori macamni, yg rock sket tau memecahkan telur dgn cantik, apetah lagi membuat burger dgn sedapnya.

Hasilnya tadi, memang sedaplah burger ko wahai awek jual burger! Esok gua datang beli lagi. Hahaha! Okay2 gerak dulu geng!

p/s: Cara hidup seperti playboy tak elok, selalunya hanya akan terjadi apabila org yg kita betul2 nak, taknak kat kita balik. :)

No comments:

Post a Comment