Wednesday, July 6, 2011

Golf putting.

Helo geng. Hari ni gua nak share kat geng2 sume satu bende yg mungkin agak biasa2 saje tapi pada gua, agak TEMPTING. Entah dari celah mana, tiba2, tanpa disangka2, gua plak yg jadi peserta acara golf putting nih. Ade brader kat tempat keje gua ajak gua masuk lah. Gua dgn sportingnya bersetuju.

Tapi takdela setuju terus macamtu je. Gua cakap gua nak gi tgk briefing untuk golf putting nih dulu, pastu baru gua decide. Tibe kat briefing, boss besar kasi gua try putting kat dalam meeting room daaah. Aiyaya berbekalkan golf putter kepunyaan boss gua, serta sokongan dari beliau, gua pun try, jugak dgn sportingnya. Hahah.

Sekali tuu dia bola laju nak mampus. Straight memang straight tapi tak masuk lubang pun, lalu atas lubang je. Laju sangat macam main hoki. Nasib baik tak pecah dinding. Hahaha.

"SAPE KATA ORG YG BOLEH MAIN HOKI JUGA BOLEH MAIN GOLF?"

Golf putting.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, dgn sedikit advice drpd boss besar gua, R&D Division General Manager Kilang X, dan juga beberapa ayunan putter sebagai training, akhirnya dapat juga gua mendalami rentak permainan. Thanks BOSS!

Rahsia besar game nih, jangan pukul, tapi hayun. Slow2 je suda, gerenti berjaya. Kecik punya hal lah. Orang buta pun boleh main, apetah lagi beginner macam gua. HAHAHA.

Okay, chow dulu geng! Jumpa lagi di lain post!

p/s: Owh geng, acara golf putting yg gua join ni adalah pada hari Sabtu ni! Betul punya terjun gua ni. HAHAHA!

No comments:

Post a Comment