Saturday, July 9, 2011

Another signing. YNWA.

Geng2 kipas-susah-mati Liverpool FC sekalian, tahukah geng2 sume bahawa Liverpool telah berjaya melengkapkan perpindahan Charlie Adam drpd Blackpool, selepas pemain tengah drpd Scotland itu lulus ujian kesihatan.

Pemain berusia 25 tahun itu menyertai Liverpool berikutan bekas kelabnya Blackpool yg tersingkir drpd Liga Perdana Inggeris dan beliau juga ingin memenangi kejuaraan bersama Liverpool di Anfield.

"I am absolutely delighted to be here."
- Charlie Adam

Charlie Adam, Liverpool.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, Liverpool bakal menakut2kan pihak lawan dgn barisan pemain2 tengah yg cukup mantap seperti Steven Gerrard, Raul Meireles, Lucas Leiva, Alberto Aquilani, Jordan Henderson, dan Charlie Adam! Gempak geng, gempak!

Liverpool juga sudah hampir pasti mengikat penjaga gol kelahiran Brazil, Alexander Doni drpd AS Roma sebagai back-up kepada Pepe Reina. Seterusnya, Stuart Downing, dan Jose Enrique turut dikaitkan dgn perpindahan ke Liverpool dalam jangkamasa terdekat.

Jadi geng, buat Man Utd, Man City, dan Chelsea, jaga2! Hahah. Arsenal gua tak sebut kerana pada gua Arsenal sudah tidak berdaya saing. Clichy, Nasri, Fabregas out, siapa yg Arsene Wenger nak gantikan? HAHAHA.

Okay geng gua gerak dulu, jumpa lagi di lain post! Liverpool, Liverpool, Liverpool!

p/s: .....and you'll never walk alone.....

No comments:

Post a Comment