Tuesday, July 19, 2011

Lucky.

Geng, nak je gua kasi ini blog emosi sikit malam ni. Haih. Tahukah geng2 sume bahawa sesetengah org pada usia yg sama mcm gua ni, dah dapat macam2, achieve mcam2, dan dah dapat segala benda yg sgt diidam2kan oleh remaja2 lain yg sebaya?

Kereta, smartphone, DSLR camera, at least salah satu drpd ni. Senangnye hidup. Sume dah dapat. Ade yg lebih menyedihkan, umur macam gua, atau lebih lagi, langsung tak ada ape2. Kalau happy dan boleh hidup tanpa sume ni takpe jugak, xde hal pun. Hm hm.

Gua? Gua sebenarnye kat tengah2. Nak kata tak dapat langsung tu xdela kan. Gua cuma dapat kereta je masa gua blaja dulu. Alah, 'kancil' je pun. Ape nak kecoh. :P

Sedih? Takdelah, happy tgk org lain happy. :P


BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua bersyukur dgn ape je yg gua ade. Jeles memang jeles beb dgn mereka2 yg mewah ni. Tapi sekurang2nya gua beli ape yg gua nak dgn usaha gua sndiri, duit gua sndiri. Bukan dgn kemewahan drpd ibubapa.

Nak harapkan ibubapa gua bagi sume2 ni jgn harapla. Gua dan adik-beradik tidak dibesarkan dgn cara mcmtu. Sume membesar style 'Rambo'. Lelaki semua katakan. Hahahah.

Okaylah geng, gua nak OUT dulu. Sangat lemau lah ini malam!

p/s: Post ni je pun berapa jam gua taip tak habis2. HAHAHA.

No comments:

Post a Comment