Wednesday, April 13, 2011

Adrenalin memancut-mancut.

Bersepah geng, bersepah. Bersepah2 balik kepala otak gua hari ni. Rase macam dah lame dah gua x rase bersepah macamni, serabut otak! Ade yg cuba menenangkan keadaan dgn bersikap positif, dan ade jgak yg terlalu negatif sampai patah abis semangat kawan2 lain, terus lemah x bermaya, TENSION teruuuus.

Gua yg kat tengah2 ni yg tak positif dan tak negatif plak yg merasa tekanan. Hari ni gua dan rakan2 menerima tamparan yg sgt hebat. Lebih hebat drpd penampar cikgu sekolah gua dulu yg gua masih lagi ingat sampai skang sebab penampar die la gua jadi manusia berguna lepas sekolah. Kalau x, hahaha!

Hm hm gua pun xtau macamane la mase depan gua dan rakan2 gua. Harap2 masih terus di sini. Kalau x terpaksalah menggali dan menimbus2 lubang di tempat yg lain pulak. Hahah.

Aarghhhhhhh!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, geng, lue rase ape patut gua buat malamni? Makan ikut nafsu, bertinju dgn dinding, atau tido jek x bangun2. Ape pun yg gua buat malam ni, gua konfiden mood gua yg x betul ni akan buat segalanya jadi bersepah2, kecuali, tido!

Gua rase denyutan nadi gua laju gile skang ni. Adrenalin gua seolah2 memancut menahan denyutan nadi dan degupan jantung yg membunuh. Okaylah geng gua nak mandi, uruskan diri dan tido sejenak lepas tu. Makan malam pun belum fikir ape nak makan ni. Lantaklah geng. Kejap lagi jela gua fikir. Hahah. :D

Okay geng! Gerak dulu, harap2 berjumpelah lagi di lain post. Fenomena mood-swing sebegini mampu memperlihatkan persaraan gua dalam dunia blogging. Sekian.

p/s: Macam mana nak bersara, tak boleh lupekan lue sume geng2 bloggers!

No comments:

Post a Comment