Monday, April 11, 2011

Junior + Veterans = Complete team

Geng, career bola sepak gua disambung lagi petang tadi. Lagi sekali gua dan lain2 bermain dalam hujan dgn padang yg basah sebasah-basahnye. Seakan2 bergelut dengan lumpur la plak. Apesal la time hujan je nak ade training, mase kering elok je xde plak. Rugi2. Hahaha.

Tapi xpe, yang penting gua nampak macam yg paling fit tadi. Hehehe. Yelah geng dah gua sorg je budak baru tadi, yg lain sume macam veteran. Ade jgak la 2, 3 org kaki pecut.

Tahukah geng2 sume bahawa, bermain bersame geng2 sesama muda lagi senang daripada bermain dgn geng2 veteran. Memang mula2 nmpak macam senang sebab boleh lari kasi tinggal geng2 veteran, tapi sebenarnye, kena jgak provide cover kat dorg ni. Dalam ayat lain, kene kerja lebih la sikit. Sigh.

Samba!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua akhirnye berbalik kepada posisi lama gua, winger. Hahah. Mule2 macam nak main fullback, tapi bahaya sebab kalau gua letih nanti gua biar je org bolos, malas nak kejar geng lawan. Lagi satu, risiko org lain nak dapat penalti teramatlah tingginye. Hahaha.

Walaupun penat, gua tetap happy sebab dapat kenal2 dgn teammates baru gua kat kilang ni, dan dapat understanding sikit style permainan dorg ni. Gua x bajet sgt team gua boleh menang tournament dalam 2 minggu nanti, yg penting kitorg main habis-habisan sebagai satu team. Hee.

Okay geng, tu je gua nak update, gua pun belum pun lagi meng-uruskan diri, apetah lagi makan malam. Dahla penat, lapar tak terhingga pulak tu. Boot plak nak kene basuh sampai wangi. Huhu.

Gerak dulu, jumpe lagi di lain post geng! Malam ni jangan lupe ade match Liverpool vs Man City! Mesti mau tgk lah. Hahah. Sayonara apertura! :DD

p/s: .....and you'll never walk alone..... :))

No comments:

Post a Comment