Thursday, April 14, 2011

Live traffic ni biar betul?

Geng. Cube lue tgk Live Traffic Feed gua kat bawah ni. Blog gua ade visitors dari overseas kot. Tu die haa dari Switzerland, ngan Italy. Eh, boleh percaya ke bende alah ni? Entahla gua pun x tau. Mase dorg ni tgh ushar2 blog gua, gua dkat tempat kerja agaknye. Hehe. :P

Haa geng, kalau visitor sekitar Wilayah Perseketuan tu dah tentu2nye gua sendiri yg view blog gua, x pun kawan2 gua. Kalau sekitar Negeri Sembilan, kawan2 gua jugak kot, dgn family gua. Tapi kalau luar negara tu, haih x tau nak kate ape lah kan. Sigh. Hahaha. :DDD

Kalau betul lah. Wah, blog gua yg crappy crappy crappy ni sudah maju bertapak-tapak ke hadapan! Hahaha. Macam x percaya je geng! Biarla dorg tersilap click blog gua ke ape ke, janji overseas! HAHA!

Live Traffic Feed, by Feedjit.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, kan best kalau ade visitor drpd New Zealand. Takde org lain dah, mesti gua punye crush dkat Auckland, NZ tu. Die saje2 je kot nak view blog gua.neh. Aritu ade die view. Gua happy kejap. Hahah. :D

Okay2 geng. Saje merapu, syok kejap bile gua perasan blog gua ni femes macam blog2 hebat yg lain macam blog Fatin Liyana ke sape2 ke, padahal tak pun. Jgn berangan lah, takde maknenye. Hahaha. Hm hm okay gua nak gerak dulu, nak merehatkan kepala lutut gua yg berserabut nih.

Semalam tido awal layan gile syial. Malam ni hujan. Ape kate gua bantai tido macam semalam. Sedap! Chow! Pow! Pow! Pow! Pow!

p/s: Gua tengah kemaruk main Angry Birds Rio.

No comments:

Post a Comment