Tuesday, April 5, 2011

Awek Domo-kun.

Weh2. Gua baru sampai kat rumah bujang gua kat Rawang nih, esok keje balik kan. Hahah. Oh yer, ni gua gatal2 nak post sebab sedang gua syok google gmbar2 Domo-kun tadi, tetibe terkeluar gambar sorang awek nih. Boleh tahan comel. Hahahaha :D

Okay2, tanpa melengah2kan mase tido gua, tu die geng, tgk kat bawah ni..........gua nak memperkenalkan, awek Domo-kun! Err, kids, could this be your mother?

Hai lah awek, sweetnye. (sigh)


Hahah camne geng? Cukup comel awek ni. Sekali die pun minat Domo-kun lah. Hahahaha. Tgk gaye cam muda gile2 drpd gua je. Kalau x leh buat awek. Ape ade hal. Heheh xdelah. :P

BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua ingat gua pun nak angkat jgak la Domo-kun besar mcm awek ni punye, boleh partner Spongebob gua yg besar gedabak dan naughty-look tu. Hm hm, lagi besar drpd yg kat atas ni pun cun jgak. Gua dah ushar dah pun harga die ritu. Mmg cun. Hahahah. :D

Okaylah geng, gua penat marah2 di atas jalan raya tadi. Segala macam masalah sepanjang jalan, ditambah plak dgn driver2 yg selfish, bongek bagai. Gua nak tido. Nasib baiklah gua tgk gmbar awek ni terus sejuk perut gua. Hm, perut?

Okay2, dah2 merapu, selamat malam geng bloggers sekalian! Owh, selamat malam jugak kpada blog-walkers yg rajin membace ape sahaja yg gua merapu kat sini. Hehehe.

p/s: Ey awek di atas, mari berkawan, gua seorg engineer. Hee mau, mau? HAHAHAHA. :DD

No comments:

Post a Comment