Friday, April 8, 2011

Hujan!

Pada suatu petang yg gua sangkakan akan terus berpanas-panasan, juga disebabkan perasaan panas yg membuak2 terhadap pengguna2 jalanraya lain menyusahkan org, rupa2nya hujan di tengah jalan. Bukan tgh jalan lagi dah, dah nak sampai simpang rumah gua sangat dah. Hujan lebat xnak kalah punye. Hahaha!

Jika diimbas kembali keadaan di CAD room, gua sungguh2 tertekan dgn segala macam pembetulan yg kadang2 nampak mcm tak specific langsung, menyusahkan, yg perlu dibuat terhadap drawing gua sebelum ni.

Nak dipendekkan cerita, sume2 ni, dengan hujan, dengan correction sume, buat gua jadi pening tak tentu mana hala. Buat gua rase nak tido je terus lepas gua makan nanti. Nasib baik perut gua lapar. Kalau x dah lame gua bantai tido sebaik saje gua sampai rumah gua tadi. Sigh.

Hujan lebat sanggup ku redah, x kisah, demi menurut nafsu makan.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, esok dah start weekend balik! Hahaha seronotnye gua buleh tido dan bangun sesuka hati gua bile2 pun. Yay!

Okay2, gerak dulu mengisi perut. Semoga berjumpa lagi di lain post. Perut lapar geng. Terpaksa turun! Hahahahaha. Gomen gomen gomen gomen.

p/s: Selamat bercuti di hujung minggu. :)

No comments:

Post a Comment