Thursday, April 7, 2011

Sedikit update European Champions League.

Helo geng. Gua nak update sikit pasal suku akhir European Champions League minggu ni yg keputusannye memihak kepada hampir semua team yg gua menyampah, iaitu Real Madrid, Barcelona dan Man Utd. Nasib baik Inter Milan kalah. Schalke jugak penyejuk hati.

C'mon lah Tottenham, Shakhtar, Chelsea! Macamane boleh kalah dgn TERUK! Alah yg kalah 1-0 tu pun, jgn nak lega, kalah kat tempat sendiri kot! Grr. Hm hm, ni die keputusan untuk suku akhir European Champions League atau turut dikenali sebagai Liga Juara-juara Eropah. Isk. T T

Enjoy.

Inter Milan [2-5] Schalke 04
Scoresheet:
1-0 Stankovic 1′
1-1 Matip 17
2-1 Milito 34
2-2 Edu 40
2-3 Raul 53
2-4 Ranocchia (o.g) 57
2-5 Edu 75



Real Madrid [4-0] Tottenham Hotspur
Scoresheet:
1-0 Adebayor 4′
2-0 Adebayor 57
3-0 Di Maria 72
4-0 Ronaldo 87



Barcelona [5-1] Shakhtar Donetsk
Scoresheet:
1-0 Iniesta 2′
2-0 Alves 34
3-0 Pique 53
3-1 Rakitskiy 59
4-1 Keita 60
5-1 Xavi 86



Chelsea [0-1] Man Utd
Scoresheet:
0-1 Rooney 24



Geng. Apesal jadi macamni ni? Macam dah tau dah sape akan ke separuh akhir. Ni gua malas ni. Sumpah benci dgn team2 ni sume, kecuali Schalke. Gua xnak tgk dah la Champions League kalau mcmni. Kalau gua tgk pun sebab Schalke je. Tu pun belum tentu Schalke lepas ke final. Lawan lepas ni antara Chelsea atau Man Utd kot. Susah2. Duhh.

BUT ON THE BRIGHT SIDE, kepada team2 yg telahpun tewas dgn teruknye, gua berharap sgt, supaya korg buat COMEBACK! Kasi malu same team2 kerek ni sume! Okay, agak mustahil. Tapi same2 lah kite berharap. Hahaha!

Ape? Nak tgk separuh akhir el Classico? Okay2. Macam best jgak fixture camtuh. Okay at least biar Man Utd je yg terkeluar! Baru puas ati gua dan penyokong2 Liverpool yg lain. Biar dorg x dapat bermegah. Hahaha!

Hahah terlebih syok. Gua nak gerak dulu. Pape nanti gua update lain. Minggu depan beb separuh akhir second leg! Tggu je team2 tadi buat comeback. :D Chow!

p/s: Glory Glory Man Utd MY ASS!

No comments:

Post a Comment