Monday, April 25, 2011

Ape pendapat anda?

Geng, gua nak tanye pendapat lue org sume ni. Ape pendapat lue kalau gua letak profile pic Facebook yg mcm skang ni, ade ke awek2 sane yg nak approve gua nanti? Hahaha. Yela dah gambar pun ntah hape2 mcmtu, dahla dgn x pakai bajunye, siap ade boxing glove pulak tu. :P

Eish, gua rase kan, memang xde laa awek2 nak approve gua dgn gambar macamni. Kalau approve pun kejap je pastu dorg remove balik. HAHAHA!

Hm hm gua pun ingat nak remove jugak profile pic nih. Tapi nanti2 jela. Alaa macam x kenal gua, bapak laa malasnye gua nak snap pic baru. Sebulan sekali je paling hebat. Paling busuk gua x tukar terus kalau mmg gua suke yg tu je. Hahaha. :DDD

Mahu mencari profile pic lain! Gambatte-ne!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, bile teringat balik, gua kan ade pergi Port Dickson baru2 ni, mesti ade pnye gmbar2 gua dalam camera capok kawan gua. Tak banyak pun, sikit je. Ish gua x bleh la posing2 ni. Macam pmpuan daaah. Lagi pun gua ni  mane la nak ade rupe. Huuuu.

Hm tgklah nanti geng, nanti gua tukar la profile pic yg ntah pape tu. Lagipun kawan gua yg stail alim2 cam ustaz tu dah perli2 gua dah. Haha yela2. Nmpak pusat lah nampak ape lah kate die. Gua x amik ati pun brader, gua tau gua sengal2 buih macamni. Hehehe. :P

Owh yer, gua dah pun tukar setting profile pic gua kat Facebook supaya friends of friends pun boleh usha, kalau ade awek2 yg takut nak view profile pic dgn boxing glove tu, tgk la pic yg lain2, gua ni x ganas pun, hensem pun x sgt, tapi manis tu ade. Hahaha. :DDD

Okaylah geng, gua nak gerak dulu, mau pergi uruskan diri. See u next post! Woosh!

p/s: Haha dah berlalu hari Isnin, 4 hari lagi nak cuti! Yay

No comments:

Post a Comment