Friday, April 1, 2011

TEBAABOOM!

Geng, kepala gua nak meletup geng, x tipu geng, nak meletup! Perghh cukup tekanan lah sejak kebelakangan nih sampai x tau lagi nak handle macamane dah. Apesal la kat mane2 pun mesti mau ade tekanan. Haih. T T

Hm hm, kat mane lagi gua nak ekspresi kan segala2nya, kat blog gua ni lah jugak. Haha nasib baik ade blog, tempat gua mencurah2 emosi ke ladang gandum!

 TE-BAA-BOOM!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua ingat let's just enjoy gua punye annual leave lah. Tapi kalau tido je ape barang cuti gini gaya. Nasib baik gua setelkan segala macam hal dkat bank pagi tadi. Ade jugak la yg berfaedah gua buat hari ni kan. Fuuh.

Plak tuh kat facebook gua apesal laa xde sebarang notification hari ni, tu la yg gua bantai tido je tu. Boring mak aih. Nak flirt2 pun xtau dgn sape dah. Hahaha! XD

Tapi kan, jangan risau lah geng2 bloggers sekalian. Takde pape pun sebenarnye. Gua saje je nak buat GEMPAK! kat sini. HAHAHAHAHA. :DDD

Oh yer, selamat menyambut bulan April! Dah nak masuk hari kedua dalam bulan April dah. Hahaha bapak lah lambatnye gua update blog hari ni. Heeee. :P

Okay, OUT dulu!


p/s: So far in April, TEKANAN! Okay2, jumpe lagi di lain post, yg xde tekanan, woooosh!

2 comments: