Saturday, April 2, 2011

EPL datang lagi.

Selepas 2 minggu tanpa sebarang aksi drpd English Premier League (EPL), minggu ni, EPL datang lagi! Skang tgh ade match antara West Ham vs Man Utd, di mana Man Utd sedang ketinggalan 2-1 di tangan West Ham yg sedang bergelut dgn penyingkiran. Err. Boleh gua gelak x? HAHAHAHAHA!

Gol2 West Ham pada separuh masa pertama tadi kedua2nya dijaringkan oleh pemain midfield, Mark Noble, menerusi sepakan penalti manakala gol Man Utd pulak menerusi Wayne Rooney si Shrek. Skipper Man Utd, Nemanja Vidic yg baru kembali drpd penggantungan hari ni hampir2 dapat jad merah lagi. HAHAHA! Nak gelak lagi. :DD

Mark Noble, West Ham.


Jadi mampukah West Ham bertahan dgn 2 gol berbalas 1 mcmni? Harap2 West Ham x jadi seperti Blackpool vs Man Utd seperti di awal musim lah kan. Kalah 3-2 last2. Kalau x memang bloodyfool lah West Ham!

BUT ON THE BRIGHT SIDE, japgi ade match antara West Bromwich Albion vs Liverpool. YNWA! Walaupun Liverpool dah terlepas peluang kejuaraan EPL musim ni, gua tetap xnak Man Utd yg menang. Lebih rela gua sokong team2 seperti Arsenal, Chelsea, mahupun Man City! Hahaha!

Jadi Liverpool, menang ataupun tak, gua sentiasa support lue org! Hahaha. Gua bagi ayat xnak kasi kene kondem ngan fans Man Utd japgi kalau Liverpool x menang. :P

Okay gua gerak dulu mau sambung tgk bola. Man Utd fans, PEACE loser!

p/s: ...and you'll never walk alone. :))

No comments:

Post a Comment