Saturday, April 16, 2011

Two men I trust.

Geng, ade 2 lelaki yg gua percaya dalam dunia ni, yg pertama ayah gua, yg kedua tukang gunting rambut gua. Hahah. Gua x suke biarkan rambut gua panjang macam beberapa tahun lepas. Sejak gua berkonvo, sampai gua bekerja, gua maintain gaya 'messy but short'.

Nak maintain gaya macamtu pulak, gua hanya percaya dgn sorg je tukang gunting untuk main2 rambut gua supaya jadi macam yg gua nak. Gua pernah terdesak dan cuba barber lain yg berdekatan, tapi hasil yg gua dapat mesti akan buat gua bengang. Rambut gua jadi macam baru lepas kena mesin rumput. Dem.

Jadi geng, 3 minggu sekali atau sebulan sekali gua mesti akan gunting rambut gua, dan gua akan gunting dekat Seremban, hometown gua. Sebab gua x prcaya barber lain! Hahah brader Indian tu pun dah faham2 gua punye kehendak, dan dah buat gua macam regular customer, selalu. :)

Gua x suka pergi saloon untuk gunting rambut macam kawan2 gua yg lain, gua lebih suke gunting dengan brader Indian tu. Kalau gua nak pergi saloon sekali pun sebab gua gatal nak amoi2 tu main2 dengan kepala gua, urut2 gua, tu je. Hahaha. :DDD

 
Afro? Tak sedap!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, merujuk kepada ayat gua kat atas tadi, ni ade ayat lain yg hampir2 sama. Ayat ni jadi trademark watak Nicolas Cage dalam filem Con Air, tahun 1997 iaitu Cameron Poe. Sumpah macho gile ayat bawah ni. Bhahaha.

"There's two man I trust, one is me, the other's not you," - Cameron Poe

Macho kan? Cukup, cukup macho. Bagi gua la. Xtau geng sume macamane. Ape pun drpd Nic Cage, mesti akan jadi macho dan maskulin punye lah. Caya lah lue brader! Otai, otai! Action hero favret gua drpd dulu lagi. :))

Hahah. Okay geng, gua nak tgk bola ni, EPL lah geng ape lagi. Hee. AF? Naaah gua x minat. Sekali mak gua hijack tv plak nanti kan sebab nak tgk sape kene kick drpd AF mggu ni. Heh. Nak buat macam mane. Pasrah je.

Okeh, chow, chow!

p/s: Tgh malam ni ade semi-final Man City vs Man Utd, gua x sokong dua2, tapi nak tgk gak sebab dapat rase mesti tegang punyelah match ni nanti! Hahahaha!

2 comments: