Friday, April 22, 2011

OUT.

Geng, gua nak inform lue sume yg gua akan OUT kejap untuk 2 hari bermula esok sampai Ahad. Gua dan rakan2 gua yg lain diperlukan untuk menghadirkan diri ke 2011 Team Building Camp bagi seluruh R&D Division.

Ade macam2 kot aktiviti indoor dan outdoor yg menanti, tanpa sebarang lecture, handouts, atau ape saje yg membosankan. Ape yg ade sume fun, fun, dan fun lagi. Agaknye la. Begitu la kata director untuk event ni. Bukan gua yg kata, okay? Hee. Gua rase ade je ucapan sikit2. Habis mengantuk laa nanti.

Sume staff R&D, tanpa mengira bangsa dicampur2 dan dibahagi kepada 16 team. Drpd 16 team tu sume, gua team 6. Member2 gua yg lain sume dpt team lain2. Bende ni dah plan lame dan sengaja dipisahkan clique, section, boss dan org2 bawahan bagi tujuan mengenali sesiapa yg masih belum dikenali, malah merapatkan lagi. Hehehe.

Retreat di tepi pantai? Okay this is fun. :DDD


Grand dinner pakai tuxedo lah pulak. Memang gua nampak macam dracula.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, walaupun masih injured, gua sgt2 x sabar2 nak contribute yg terbaik drpd ladang gua untuk team gua nanti. Best, best. Tapi ape yg x bestnye, esok dah la nak kene gerak awal, tapi gua masih lagi belum pack things up, bende yg paling gua malas nak buat kalau nak pergi ke mana2 pun. Huh.

Jadi rase2nye gua dah kene mula mengemas barang dan berhenti meng-update blog ni dah, agaknye la. kalau x sampai bile gua x dahulukan ape yg ptut didahulukan drpd awal lagi. Kalau ikutkan gua nak bwk kete sndiri, sbb sng nak campak barang2. Tapi ni kene naik bas lah geng. General Manager pun naik bas, yg bwh2 ni xkan la xnak naik. Hahah.

Okay2 gua nak OUT dulu, paling busuk pun kita berjumpa lagi tgh malam Ahad nanti. Kalau gua rajin la. Hahaha. Okay semoga berjumpa lagi di lain post. Wassalam. :))

p/s: Gua bakal terlepas match Liverpool vs Birmingham laa ni agaknye. Dem!

No comments:

Post a Comment