Monday, April 4, 2011

Okay, cuti dah abis.

Geng, lame2 cuti ni puas jugak gua dkat rumah ni. Hari2 buat bende yg same je. Malas bangun pagi, tido berbungkus sampai tghari, mandi lambat, makan breakfast dan lunch 2 in 1 terus, terlebih tido siang, main2 dgn kucing, tgk tv sambil terbongkang smpai lewat malam, tido lambat dan begitulah seterusnye. Hahah. :D

 
Ini gaye gua tgk bola sambil menyumpah2.


 
Ini gaye gua malas bangun pagi.


Ini gaye gua manje2 ngan kucing gua.


Ini plak gaye gua penat melayan kucing2 gua.


 Dan ini gaye gua mandi lewat di tghari, dah nak petang pun.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, jadual yg membosankan macamni dah berakhir dah pun. Malam ni gua akan pulang ke rumah bujang gua, tapi lambat2 sikit la sebab gua bukan suke sgt balik awal2 pun. Suasana di sane lebih membosankan pada gua.

Eh, eh, ape ni sume tempat gua bosan? Rugi je gua jadi manusia kalau mcmni gayanya. Hahaha. Okay2, kalau dah kedua2 habitat gua ni membosankan, dan jika diberikan satu sahaja pilihan, gua akan pilih habitat yg dekat dgn family gua. :)

Hm hm sebut pasal habitat, gua tgk dah mcm haiwan liar plak gua ni, yela keje berhibernasi je di siang hari. Kate kwn gua sorang tu, gua ni dah mcm beruang kutub. Betul agaknye, kot. Heee. :))

Okaylah geng, gua mau gerak dulu. Nak pergi uruskan diri. Dah maghrib. Semoga berjumpa lagi di lain post. Tak esok, lusa, x lusa, alah bile2 pun boleh lah! Hahahahaha. :DDD Gotta run!

p/s: Gua dah jumpe lagu yg instrumental untuk blog gua nih. Viopipe, drpd Butterfingers!  Xdelah serabut nak membaca blog dgr lagu terpekik2 dah. Hahah. Enjoy! XD

No comments:

Post a Comment