Sunday, April 3, 2011

West Ham, Liverpool, Chelsea sama bingai macam Blackpool.

Geng, tension giler gua tgk match bola malam neh. Sume result yg gua harapkan jadi merapu entah kemana hala entah. West Ham yg tadi leading 2-0 last2 kalah 2-4 dgn Man Utd. Liverpool yg jugak leading 1-0 last2 kalah 1-2. Chelsea pulak bingai dgn Stoke pun seri 1-1. Sia2 ade Torres.

Argh. West Ham memang x boleh harap untuk sekat kemaraan Man Utd. Chelsea yg kononnye bleh kejar balik Man Utd untuk title bagi season ni pun LAGI x buleh harap. Liverpool, sentiasa bermasalah dgn pasukan kerdil. Kalau lah boleh lawan sume pasukan dalam EPL ni macam lawan dgn pasukan2 big four, komfem setiap season Liverpool gempak.

Team2 lain yg hampeh malam ni gua malas nak komen. Gua nak komen team gua je. Untuk match Liverpool tadi, aci x kalau gua nak salahkan mamat kat bawah ni?

Sotirios Kyrgiakos. Besar tapi x guna.


Sotirios Kyrgiakos si gorila ni tadi menjadi punca kekalahan Liverpool. Dua2 gol penalti West Brom adalah disebabkan mamat ni yg bingai nak mampus. Harap besar je. Tapi x guna. Bodoh. Useless!

Hm hm. BUT ON THE BRIGHT SIDE, The Reds, let's just try next season. Lupekan jela season ni. Separuh season x cukup untuk Kenny Dalglish build up balik team ni. Trimas banyak2 Roy Hodgson, sebab tinggalkan Liverpool bermasalah macam ni plak tu pegi kalahkan lue punye former team malam ni.

Okay geng gua cukup moody malam ni. Bodoh punye game sume. Bosan. Jom ushar game Arsenal vs Blackburn pulak. Kalau bodoh jugak gua bakar je itu tv. Sekian.

p/s: Perkataan untuk malam ni adalah...BINGAI!

No comments:

Post a Comment