Wednesday, May 4, 2011

Ape pendapat anda?

Helo geng. Ini ade cerita, gua tgk meja gua kat tmpat keje gua tu kosong semacam jek. Hanya PC capok yg company gua bagi je yg duk terpacak atas meja gua tuh. Ape bende entah yg gua nak bubuh nak bagi penuh satu meja? Lapang sangat ah meja gua, sampai tgn2 gua ni pun bleh berenang2 atas meja. Hehehe. :P

Itu satu hal. Bile keje x berapa nak ade pun satu hal lain jugak. Celah mane gua nak cover geng. Keras gua kat meja sorg2. Nasib baik la member2 gua selalu dtg kat meja gua, lepak2. Walaupun mule2 gua rase macam semak, tapi lame2 ade untungnya jgak sebab xdela gua mati keras sorg2 kat situ. Haih.

Hm hm meja gua tu kalau geng nak tau betul2 depan pintu tmpat org keluar masuk. Kalau yg xde access card plak, gua laa yg kene tekan switch pintu tu nak bagi pintu terbukak. Haa bleh kate gua skang dah jadi 'mat pintu' lah senang kire. Hahah. Shuttle-cock betul.

*shuttle-cock = (Istilah baru carutan gua)

Pintu suka hati gua.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, andai 'kekerasan' di tempat kerja melanda, gua lari ke CAD Room mengadap workstation gua, buat2 sibuk kononnye. Hahah. Bukan sebab xde keje langsung geng, ade je, cume kdg2 tu jela nmpak mcm xde keje sikit. Biasela. Terlebih2 time management. :)

So gua nak pergi cari action figures sikit2 nak letak atas meja gua esok. Kalau ade pendapat ape2 yg bleh diisi atas meja gua yg kosong mcm lahanat tu, bagitaula. Gua bersedia menerima sebarang pendapat. Hahaha. :DDD

Okay geng, gua gerak dulu nak meng-uruskan diri. Jumpe lagi di lain post!

p/s: Gua lebih suke kerja bertimbun2, asalkan x melangut sorg2 sebab xde keje langsung. Boss, kasi laa gua assignment! :))

No comments:

Post a Comment