Sunday, May 29, 2011

Malas.

Geng, camne ni geng? Gua malas gile nak balik Rawang balik. Skang gua masih lagi di Seremban. Esok keje balik. Gua tinggalkan workload yg menggunung Jumaat lepas. Gile malas gua nak sambung. Ape yg gua paling x suke nak ingat, esok boss gua nak tgk segala mak nenek pnye progress pada project baru gua! Waaaaa!

Tapi kan, nama pun nak tgk progress, x semestinye la kene siap kan? Hahaha entah! Gua takut! Mestilah gua nak tunjuk yg gua ni berguna jugak. Huuu. Hm hm makan pun belum lagi nih. Musim bola pun dah habis dgn berakhirnya Liga Juara-juara Eropah awal pagi tadi. Dah xde sebab lain lah gua nak gerak lambat kecuali, MALAS!

"GUA XNAK JUMPE LUE ESOK BOLEH X BOSS?"

Adeh geng, job lame gua pun belum siap2 lagi, datang plak job baru minggu lepas. Ini macam tak kawin lah gua geng. Hahah. Ade kene mengene? Ke alasan je? :P

Arghhh stress betul dgn keje!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua budak baru, dan gua masih lagi merasakan yg gua budak baru. Oleh itu sila beri tunjuk ajar dan kasihan la sikit kat mana yg patut. Okay boss? HAHAHA.

Hm xde ape dahla kot. Gua nak siap2 dulu geng. Kene balik gak! Okay, jumpe lagi di lain post. Haih. T T

p/s: Tahniah kepada FC Barcelona yg berjaya memenangi kejuaraan Eropah pagi tadi setelah menewaskan Man Utd 3-1. Cukup manis buat penyokong Liverpool yg dapat menyaksikan kekalahan musuh ketat! YNWA!

No comments:

Post a Comment