Friday, May 6, 2011

Desperado.

Arghhhh. Geng, gua rase gua ni dah macam seorg 'desperado' plak skang, hidup serba-serbi desperate, sungguh desperate. Antonio Banderas si Desperado sebenar itu sendiri pun x desperate macam gua nih. Haa geng, tolong gua!

Pertama, dalam jangka masa terdekat ni, gua sungguh2 desperate untuk lutut kanan gua ni recover drpd injury nih. Gua sendiri x tau mcmane tahap injury gua ni tp gua confident dan positif bahawa lutut gua akan pulih, cuma x tau bile. Selasa ni gua ade game, dan gua sangat desperate untuk turun bermain!

Kedua, dalam jangka masa pertengahan, gua sungguh2 desperate untuk kumpul down-payment untuk bayar pickup truck gua pada hujung tahun ni. Tak dpt kumpul 20k, belas2 pun jadila. Eh, ke banyak sangat? Jadi kepada sesiapa yg masih belum bayar duit yg gua pinjamkan tu, sila lah bayar. Desperate!

Ketiga, dalam jangka masa panjang, gua sungguh desperate untuk bertemu pasangan hidup gua. Belum ade lg stakat ni. Takde pmpuan yg suke kat gua balik bile gua suke die. Huhuhu. Susah geng. Dahla skang ni memanjang ade je org2 yg terdekat ngan gua nak kawin. Terutama 4-6hb Jun nih. Ramai baq ang yg nak kawin!

"ERR. BOLEH RILEK TAK?"

Gua Desperado ingin merasa nikmat dunia!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, sume ni akan gua lalui jugak x lama lagi, cuma persoalannye, laratkah gua tunggu? Berbaloikah erti sebuah penantian? Dan yg gua tau dari dulu lagi, penantian itu mmg satu penyeksaan. Makan dalam geng. Pedih ulu hati!

Esok cuti weekend. Ape plan geng? Gua belum plan pape lagi, Gua nak go with the flow je untuk hari Sabtu  esok. Kan best kalau jadikan hari Sabtu dan Ahad se-chill-dan-relax yg mungkin. Mase ni la nak rehat dan tido sepuas-puasnye kan. Takde sape nak kacau gua hahaha!

Okay geng saje je nak bagitau gua desperate kat sini. Betul2 desperate ke atau buat2 desperate? Entahla geng, kalau lue x tau, gua ni LAGI laaa x tau. Hahahaha! :DDDD

Jumpe lagi di lain post, geng! XD

p/s: Sedang merancang sebuah percutian di masa akan datang. Heee. (^^,)

No comments:

Post a Comment