Saturday, May 7, 2011

Pengapit, atau pengepit?

Geng, lue sume tau kan, ramai gile yg nak kawin awal bulan Jun nih. Semak plak gua tgk ramai org2 yg terdekat dgn gua nak kawin. Hahah xleh belah, gile jeles gua rase. Dahtu sume nak kawin, gua jgak x kawin2 lg, xkan xde setitik pun rase jeles geng? Hahaha. Entahla.

Okay, cakap psl kawin, ade member baik gua, same2 blaja kat universiti dulu nak kawin 4-6hb Jun nih. Plak tu bakal isteri die mencari pengapit pengantin lelaki yg free xde commitment. Gua ade offer diri gua itu hari jadi pengapit dkat majlis pihak perempuan. Satu penghormatan geng jadi pengapit ni. Mane la tau dpt amik berkat ke ape ke, yela payah sgt gua nak dpt calon isteri. Hahaha.

Sekali gua x dapat cuti 4hb hari Jumaat tu. Hahaha, kan ke melepas tu. Heh 'nganga' jelah tgk org kawin. Gua pun xtau gua bleh dtg ke x untuk 2 hari tu. T T

Tapi member gua yg laki ni tadi ade call, die ckp sume die dah sediakan utk gua jadi pengapit, pakaian, rumah, etc. Pergh x macam terharu dan bersemangat la plak jadinye kan? Yelah x dpt jadi pengapit dua2 majlis, dpt majlis yg belah lelaki pun jadila. Hahaha!

Jadi geng, gua sedang mencari kawan2 same blajar kat universiti dulu utk join gua pegi kenduri member gua EZROL HIZAM ROSNATA. Gua segan nak pergi Kelantan sorg2, pegi ramai2 baru best geng! Hahah.

Gua nak kawin? Lambat lagi lah kot. Heh.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, x kirelah gua datang sebagai tetamu biasa atau pengapit sekalipun, gua bangga dgn lue bro bercinta 11-12 tahun lepas tu kawin jugak. Betul kan 11-12? Bangga bro, bangga. Lame tue. Gua yg dulunye 'womanizer' (kate ex-gf gua yg ke-6) nih terima la 'karma' nye skang. Susah nak cari partner geng! Hahahah.

Hm hm, ingin gua ucapkan kat sini, 'Selamat Pengantin Baru' bro, semoga berkekalan ke anak cucu. owh yer, doakan gua jumpe jodoh juga! Hahaha. Nak promote ni, gua seorg engineer, ade sape2 nak kawin dgn gua x? Hahahah tade ah gurau je geng. :P

"JADI SKANG, GUA NI PENGAPIT KE PENGEPIT?"

Okay geng gua nak out, ade bola malam ni. Gua mungkin ke mapley lah sorg2 lepak tgk bola. Hahah. Jumpe lagi di lain post!

p/s: Eyy ape nak jadi, selalu promote diri gua single dan gersang. Hahahah! :DDD

No comments:

Post a Comment