Monday, May 30, 2011

Nantikan kemunculannya.

Geng, gua nak update sikit pasal pickup truck gua sebab sebelum ni gua x letak pun gambar sebenar. Hahah kali ni gua letak sikit sneak-peek Nissan Frontier gua yg berwarna hitam. Nantikan kemunculannya! HAHAHA!

Harga? Tak mahal, tak murah. RM 5x, xxx.xx je. Haa. Gua baru 23 tahun. Nanti gua umur 30 gua rembatla kete lain pulak! Huahuahua!

"WAH, TAK SABAR AH GENG!"

Hm hm, kalau loan gua lulus la nanti. Mungkin gua dpt bwk keluar kete ni hari Sabtu! Hahaha x sabar geng. Weh loan, tolonglah lulus! Jangan mengada xnak lulus plak dah la. Hahaha. :P

Nampak tough geng dari belakang!


Registration number, WQP 7719 :)


Haih bilelah bleh keluar ni. ^^


BUT ON THE BRIGHT SIDE, ada beberapa documents jek lagi yg gua nak kene fax dan setelkan sebelum bermulanye proses bank loan. Lepasni start biznez lah gua. Hahah. Berangan2.

Huh gua gerak dulu geng, jumpe kat esok-esok punye post plak!

p/s: Malas nak main dah K-car. Pickup truck pulak! Hahaha.

No comments:

Post a Comment