Sunday, May 1, 2011

Labour Day.

Geng, hari ni cuti Hari Pekerja ataupun Labour Day yg pertama gua sebagai seorg yg berkerjaya. Terasa sungguh bermakna sbb dapat relax se-relax-relax-nye. Rasenye x sama seperti ketika gua masih lagi bergelar seorg pelajar dulu. :))

Tapi malangnye, x banyak aktiviti yg berfaedah yg gua buat hari ni melainkan tido, tido, dan tido lagi. Haih. Dasar pemalas. Heh. T T

Owh yer, gua jgak sedang berehat dan menjalani proses recovery di rumah. Kecederaan lutut gua masih lagi belum pulih. Minggu depan dan minggu seterusnya ade dua lagi game. Entah sempat ke tidak. Gua berharap sangat dapat pulih dan kembali cergas sebelum game.

Namun begitu, injured tak injured, xdela luak sangat sebab gua rase gua nak layan tgk bola sampai muntah untuk malamni. Yeah!

Game malamni bermula di Anfield. :)


BUT ON THE BRIGHT SIDE, pada malam yg sungguh packed dgn bola ni, Liverpool berjaya mengatasi Newcastle dgn kemenangan 3-0 di Anfield. Ni die highlights untuk match tadi. Enjoy!

Scoresheet:
1-0 Maxi 10′
2-0 Kuyt 59
3-0 Suarez 65

Geng, gua nak sambung nengok Arsenal vs Man Utd yg masih lgi didahului oleh Arsenal dgn 1-0 hasil jaringan Aaron Ramsey yg masih lg belum cukup matured kate kebanyakan blog bola sepak. Hahah gua nak sangat tgk Arsenal menang malam ni. Dgn kemenangan Arsenal nanti, Chelsea semakin hampir mengejar Man Utd dgn beza 3 mata. Barula puas tgk Man Utd putih mata x dapat title yg ke-19! HAHAHA!

Okay geng gua gerak dulu, tunggu post untuk esok plak! Cuti gua masih lagi berbaki satu hari. Esok keje gua  tido lagi lah agaknye kot. Jumpe lagi geng!

p/s: .....and you'll never walk alone! XDDD

No comments:

Post a Comment