Wednesday, May 18, 2011

Best inspirational video ever.

Helo geng, gua ade video clip baek punye utk gua share kat sini. :) Sebuah footage drpd filem 'Snatch', lakonan Jason Statham, Brad Pitt, Vinnie Jones dan Benicio del Toro serta lain2 superstars, dengan audio clip drpd ucapan Muhammad Ali, Rocky dan Coach Carter. 

Pada gua video clip ni sangat, sangat, memberikan gua inspirasi begitu juga dgn geng2 sume. Kadang2 kita perlu menonton benda2 yg sungguh inspiring macamni. Jadi geng, enjoy the video!

"BE GREAT, POWERFUL BEYOND MEASURE."

2 thumbs up!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, video clip ni sesuai ditonton oleh semua lapisan masyarakat, x kira muda atau tua. Tak ganas pun. Sikit pun tak. Hehehe. Owh yer gua jugak dah remove sekejap background music gua Butterfingers - Viopipe semata2 untuk memberi laluan kepada video ni, dan juga video2 seterusnya.

Harap2 lepasni gua jumpa lah lagi video clip yg inspirational macam ni. Gua nak tukar approach gua dalam blog ni drpd post2 merapu dan crappy kepada video2 yg gempak. Hahah. Slow2 lah. Hopefully. ^^

Sesiapa yg merasakan diri mereka kekurangan motivasi dan inspirasi, boleh la layan video2 sebegini. Hahah. Okay geng, gua nak gerak dulu. Jumpe lagi di lain post!

Owh ni plak gambar gua yg kononnye berinspirasi. Hahah. :D


"IMMA SHOW YOU, HOW GREAT I AM!"

p/s: Gua paling suka quotes drpd Rocky. Sungguh bersemangat, energetic dan berkarisma, walaupun sekadar watak fictional. :))

No comments:

Post a Comment