Friday, May 20, 2011

Sukenye hati gua.

Hahaha geng, sukenye hati gua bile mengenangkan cuti yg gua apply dgn berhempas pulas, gua sangkakan cukuplah susahnye nak dpt approval, tp last2 dapat jugak! Hahaha. Yeah!

Cayalah boss bagi gua cuti! Trimas banyak2. Gua takut mule2 nak jumpe boss kalau pasal nak mintak cuti nih. Sekali arini mood die baik plak, seperti mengunyah jemput pisang, punye senang kan, die approve terus haaa borang cuti gua tadi depan2 gua!

"HAHAHAHAHA!"

Cuti! Cuti! Cuti! Best! Best! Best!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, 4-6 Jun ni jadi jugak la gua shoot ke wedding kwn gua kat Kelantan nuh, dan tanpa perlu rushing2 lagi la! Kirenye Isnin bersamaan 6hb gua dapat cuti extra untuk rest lepas wedding lah! Hahaha! Suke, suke suke! :P

Pergh layan highway nanti!


Hehe okay2 gua gerak dulu, mau tido lah geng, gua lemau. Hee. Sori la malam ni post gua pendek dan simple macam ape je! Tapi xpe, yg penting hati ikhlas dan happy!

Thank u boss! Thank u! Boss dah buat malam gua ni sungguh menenangkan! OUT dulu geng! Jumpe lagi di lain post!

p/s: ..........zzzzzZZZZZ

Bzzt.....Erk.....zzzzzZZZZZ

No comments:

Post a Comment