Monday, May 16, 2011

Sehari tanpa handphone.

Helo geng, masuk hari ni dah kali yg ke berapa ntah gua buat hal tertinggal handphone dan pergi ke tempat kerja dgn selambanya tanpa sedikit pun rasa bersalah nak patah balik. Hahaha. Gua mmg pemalas, gua tau tu geng, x payah cakap. Huhuhu.

Hm hm pagi tadi geng, sebaik saja gua turun apartment gua, gua masuk, gua duduk dlm kereta, belek2 poket seluar, barulah gua perasan, kedua2 poket kiri dan kanan seluar gua semacam kosong dan ringan pelik je. Rupa2nya.gua terlupa bawak handphone lah. Aduh spoil betul. Huh.

Hish nak naik atas balik jadi satu keje lain pulak. Dahla semata2 nak amik handphone2 gua yg tgh duk syok je bersarang kat atas rak. Selamba gua decide kejap2 tu jgak, gua jalan je terus x payah nak naik balik amik handphone. Handphone kwn2 kan ade, boleh pinjam, tapi kalau x malu lah. Hahaha.

BUT ON THE BRIGHT SIDE, setelah lebih 9 jam gua berada di tempat kerja tadi, akhirnya tiba waktu pulang. Berjaya jugak gua menahan sehari bekerja tanpa handphone. Gua jgak sedar yg x matinye pun gua ni kalau xde handphone kat tempat kerja. Boleh je hidup haa. :P

Haha kot la nak message sape2 ke kan kalau bosan xde keje. Tapi x pun, gua buat2 bz mcm biasa, sedar2 dah lunch break. Gua layan balik gua punye 'bz' lepas lunch, then sedar2 dah boleh balik dah. Eheh, cepat sungguh mase berlalu. Tak seperti hari pertama gua bekerja dulu di mana sehari nak abis keje pun bagaikan terlalu-lah lamenye. Hahahah.

Okaylah geng, mungkin itu saja yg dapat gua update pada malam ni. Gua lemau pulak geng dah malam2 macamni. Menaip pun xbrape nak betul. Gerak dulu geng. Jumpe lagi di lain post! :DDD

p/s: Kalau rasa xnak tertinggal handphone kat rumah, Gantung je handphone tu kat leher. Senang. Tak payah susah2. Hahah.

.....TAK PUN.....


Buat macamni, tinggal je terus handphone kat office!

No comments:

Post a Comment