Friday, May 27, 2011

Jom pindah!

Geng, apartment yg gua dan budak2 rumah gua menetap skang sudah pun menunjukkan tanda2 nak suruh gua dan yg lain2 belah cepat2. Hahaha. Macam2 problem, terutama elektrik. Menyirap je gua current kat rumah ni kejap2 ade, kejap2 putus. Baru nak online jap tibe2 blackout. Pastu okay, pastu blackout lagi. Haih. T T

"POTONG STIM LAH!"

Hm hm BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua dan yg lain2 dah lame memulakan usaha mencari rumah lain sepanjang 2 bulan yg lepas. Nak dapat persetujuan bersama punyelah susah. Hasilnya......

"TENG-TEDENGGGGG!!"

Jarak yg hanya 1 km lebih dri tempat keje, line telefon sume ok. Harga lagi murah drpd apartment gua yg tah pape nih. Dahtu siap ade garage dan halaman yg besar! Gua dah nampak pickup truck dan moto gua nanti nak duk mane hahaha! Kete dan moto budak2 rumah gua pun muat baq ang! :DD

Banglo single-storey dgn 4 bilik tidur, 2 bilik air.


Lepas renovate and touch up sikit lawalah jadinye nanti. ^^


Hahaha macamane geng, gua happy gile geng dapat rumah ni. Tak sabar nak pindah. Tapi due to renovation, gua dan budak2 rumah gua boleh msuk starting bulan 7 nanti. Hee. Ape ade hal, renovate lah puas2 sampai lawa. Lepas ni gua pegi keje lewat2 pun xpe! Dekat! Hahaha!

Okay2 geng gua nak gelak dulu ke Seremban. Balik kampung di hujung minggu lah ape lagi geng! Hahah! Jumpe lagi di lain post!

p/s: Workload semakin bertambah di tempat keje, dapat project baru. Memang kene balik nak release stress sepam dua! :P

No comments:

Post a Comment