Thursday, May 26, 2011

Seorang perempuan dan skuternya.

Haha ini ade lagi citer drpd gua utk lue sume geng. Hm hm. Pada suatu malam, gua berjalan2 menuju ke kedai makan. Perut gua yg lapar menambahkan kelajuan setiap langkah gua. Hahaha. Kata org, jgn cari pasal kalau kawan tu tgh lapar. Japgi tak pasal2 je. Haaa.

Gua masih lagi berjalan, tapi tibe2 dari blakang gua ade sebijik skuter punye lah laju macam nak langgar gua sblum masuk kat kedai mkn tu. Gua x ingat plak nak jerit 'woi', tapi gua toleh belakang, sekali awek daa. Hm nasib baik awek, dahla cun pulak tu. Heheh. :P

"OKAY, TAK JADI NAK MARAH."

Gua duduk sambil tunggu order, gua perhati je awek tadi, dari bawah sampai atas boleh tahan. Sekali gua terdengar makcik kedai tu jerit, "Cikgu nak makan ape cikgu?". Wah, cikgu rupenye! Okay gua bertambah2 impressed. Memang taste gua la cikgu2 nih. Hahah. Tapi cikgu, lue memang rock lah. Hahah.

Ngorat la gua, cikgu. :))


BUT ON THE BRIGHT SIDE, cikgu tu bawak sorg budak kecik dgn die. Jadi gua xtau nak interpretkan mcmane status die. Nak bertanya gua segan. Gua tunggu die belah, gua tanye makcik kedai makan tu. Sekali makcik tu selamba ckp, "Dah kawin la, tu anak die la tue!"

Okay, MELEPAS. Gua pun balik naik blok gua dengan perasaan penuh melepas. Macam lah dramatik sangat. Hahaha. Eh, langgar lah gua lagi cikgu lepas ni. Boleh gua buat2 jatuh. Hahahah. :DDD

Hahahah. Begitulah cerita gua yg selalu melepas, terlepas. Haa gua nak OUT dulu. Jumpe lagi di lain post!

p/s: Kalau x malu, selamba je! Kalau x selamba, malu la!

1 comment: