Wednesday, August 10, 2011

Hari ke-10 puasa.

Eh geng, dah 10 hari puasa? Hahah sekejap nye! Hm hm. Salam geng, hari ni gua sendiri tak perasan dah 10 hari kita berpuasa. Dah 10 hari gua post pasal puasa je sebab gua memang tak sabar nak beraya, walaupun beraya tanpa apa2 advance drpd company gua. Huuu.

Aah tu tak penting, ikut suka dorg la xmau bagi pun, gua takdenye nak merayu suh bagi jugak. Gua pun ada maruah ape. Hahaha. Oo budak baru tak cukup setahun tak buleh dapat advance ye, takpe.

Hm hm hari ni gua banyak keje geng, tu satu sebab jugak gua sedar tak sedar dah hari ke-10 Ramadhan. Haih. Terawikh ke mana apa ke mana ni. Nak kena start balik la ni. Tiap2 malam gua malas. Asal lepas berbuka je gua malas. Aiyaya.

Haa gua kene kasi motivated sikit la bulan puasa ni, kalau tak buat ape nak countdown berapa hari lagi nak raya pun. Huuu. Skarang ni gua kena focus untuk teruskan berjimat, dan menambahkan kerajinan untuk ke surau tiap2 malam. Barula gua rasa penuh bermakna Ramadhan gua kali ini.

"ECECE."

Ikat perut geng, perut ada shape, duit pun jimat!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, boleh tahan banyak jugak simpanan gua bulan ni. Tak sia2 gua menahan nafsu serakah gua. Hahah. Kalau tak tak bolehnye gua kaya macamni. Alaa lagi pun sebagai langkah persediaan, sebab duit advance raya tak dapat!

Haa beginilah hidup gua di bulan puasa sementara gua bujang nih. Gua dah tak bujang nanti kirim salam jela dgn hidup 'rambo' macam ni kan. Ade org jaga beb! Itu yg best! LAGI BEST!

Eh eh nak promote kilang X pulak dah. Hahaha okaylah geng gua OUT dulu. Jumpa lagi di lain post geng! Selamat meneruskan puasa!

p/s: Aiyaya banyaknye kerja menunggu gua esok!

No comments:

Post a Comment