Monday, August 8, 2011

Hari ke-8 puasa.

Salam geng. Hari ni hari ke-8 puasa, dan gua terasa masa berjalan dgn terlampau pantas sampai gua sendiri tak sedar gua dah ade kat office drpd awal pagi sampai petang tadi. Biasanya nak tunggu waktu balik bukan main menyeksakan. Cuba teka ape yg gua buat sampai terlupa semua benda hari ni?

Hahaha gua main GBA: Pokemon Emerald lagi hari ni. Bagi yg belum mengenali dunia GameBoy, terutama Pokemon, geng sume patut tau yg benda ni sgt2 buat gua jadi addict dan pulun untuk main sampai habis. Haa.

Gua main sampai waktu tghari bila staff sume tido waktu lunch hour, tapi gua tak tido. Sibuk dgn Pokemon. Hahah. Bila dah dekat pukul 3 lebih, baru gua gelabah. Gua teringat ade benda nak kene submit sebelum pagi esok!

"Aiyayaya."

Gua dah addict!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, nasib baik siap kerja2 gua, sempat jugak submit sebelum pagi esok. Hahah. Balik tetap sharp. Itu sudah semestinya. klau tak dah susah hati la gua malam ni, tak tenteram, silap2 esok kene dtg awal pukul 5 pagi. HAHAHA. Owh lupe nak cakap, boss gua sgt2 tegas dan garang! Aiyaya!

Tapi geng, lepas dah submit, esok kira macam free lagi, sebab next due date untuk task gua dalam 2 minggu lagi. Hahah. Geng tgk apa dah jadi dgn gua bulan2 puasa ni. Tak berapa ada mood kerja beb! Semua nak bertangguh. Tak elok! Hehe.

Jadi, jgnla tiru ape yg gua buat ni okay, cerita ni hanyalah sekadar pengajaran untuk geng2 sume, supaya tak terjebak dalam kemalasan berlipat ganda di bulan Ramadhan ni. Sepatutnya, bulan2 macamni lah kita rajin berlipat kali ganda betul tak? Hahah, okay geng, jumpa lagi di lain post. Selamat berterawikh! Wassalam.

p/s: Esok boleh main Pokemon lagi! HAHA!

No comments:

Post a Comment