Monday, August 29, 2011

Habis puasa, rayalah pulak!

Di sini gua ingin mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri untuk sesiape je yg mengenali diri gua, baik dalam blogger.com mahupun di luar, maaf zahir dan batin, dgn ingatan tulus ikhlas daripada gua, blogger yg setia ni. Di harap semua berbahagia hendaknye pada hari raya kali ni, bersama keluarga masing2.

Namun kepada yg tidak dapat beraya bersama keluarga, beraya la dengan Facebook ke ape ke, okay? Gua kat sini sentiasa support geng2 sume dari belakang. Haha gurau je. Jangan marah geng, takpe gua dan yg lain2 faham, duty call. :P

BUT ON THE BRIGHT SIDE, akhirkata gua ingin menyampaikan salam raya gua kepada seluruh umat Islam di seluruh dunia, termasuk rakyat2 Malaysia di luar negara sana yg masih berpuasa esok, dgn ucapan, Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin. :)

Raya!!!


p/s: Semoga berjumpa lagi di lain post, selepas raya..... :)))

No comments:

Post a Comment