Monday, August 29, 2011

Hari ke-29 puasa.

Salam geng, hari ni hari ke-29 puasa, hari last lah geng! Bhaha seronotnye! Hm hm hari ni jgak gua akan bergerak ke kampung halaman ibu ayah gua, kat PERAK! Wuuhuuu. Haa seronok terlebih, bukan ade ape sangat pun. Ramai yg dah berkubur. Huu. T T

Keseronokan tiba bila bersama sepupu-sepapat jela agaknye kot. Heheh tak kisahla. Setiap kali raya pun mesti jumpa sepupu-sepapat gua. Kalau tak jumpa, lepak2, borak2, main2 dgn sepupu-sepapat gua, bukan rayalah pada gua. Hahah. Haa, ape pule definisi 'raya' bagi geng2 sume? Mesti LAGI BEST drpd gua. Kan, kan?

Raya, raya, raya!!


Walaupun gua ni cucu yatim piatu, tok, nenek sume pun dah takde, gua tetap tak lupekan dorg. Sayang la, tak sempat nak tunjuk kerjaya gua, kete baru gua, awek baru (kalau ade?), hm hm, tak sempat langsung gua nak tunjuk yg gua ni dah jadi ape skang ni. Sedih la geng.

BUT ON THE BRIGHT SIDE, pulang beraya tetap bermakna, masih lagi bermakna, selagi gua ada ibu dan bapa. Heheh. Ibu, ayah, gua sayang ibu dan ayah, maafkan gua untuk hari raya ni, kalau ada apa2 lagi, raya tahun depan gua mintak maaf lagi sekali. Okeh?

Owh lupe, gua kene gerak dulu ni geng, ape pun gua tak bersedia lagi ni nak balik raya ni. Baru teringat yang paling penting, duit raya gua tak bubuh dalam envelope lagi lah geng! Kene bubuh awal2, nanti bubuh kat sane kantoi lah gua bagi duit raya sikit je. HEHEHE.

Hee. Okay, gua kene gerak dulu geng! Harap2 jumpa lagi di lain post. Selamat hari raya Aidilfitiri, maaf zahir dan batin, daripada gua, blogger yg setia. :))

p/s: Balik KAMPUNG!

No comments:

Post a Comment