Monday, August 22, 2011

Hari ke-20 puasa.

Geng, sebenarnya dari awal minggu lepas, gua dah terbayang2 dah windshield baru untuk truck gua. Memang sejak dari hari Isnin, gua dah tak sabar2 nak tunggu tibanya hari Sabtu. Tah ape2. Windshield je pun. Huhu. Agak2 ade yg tak tau ke ape itu windshield? Haa cermin depan kereta lah cik oi!

Haha bukan ape. Gua sakit hati setiap kali drive tgk kete gua cermin dah retak2, tunggu masa nak berkecai lagi bersepai. Pelik gua macamana previous owner pakai truck tu. Body dgn engine sume running elok, tiba2 cermin  yg tak terjaga.

Sejak beli truck tu, gua x penah buat ape2 pun kat die, sian plak gua tgk standard macam tu je. Nasib baik tayar je besar sikit. Takdelah useless sangat. Hahah. Kalau dah start mekap nanti, ketagih plak jadinye lepas satu2 nak tukar. Huu geng, gua penah ketagih dulu mekapkan 'kancil' gua. HAHAHA.

BUT ON THE BRIGHT SIDE, lepas tukar cermin, boleh la gua letak sticker bermacam2 kat cermin gua. Sticker kilang X, McD dan bla bla bla. Hahah. Gua memang suke cermin gua penuh dgn sticker, sebab nampak macam aktif dan outgoing. Hehe.

Haa... Gua terbayangkan dari dulu, dan teringin2 nak trick gua punye truck jadi macam yg kat bawah ni. Tapi slow2 lah dulu kot. Sebab boleh jadi banyak pakai fulus ni kalau dah jadi gedabak ini macam. Hahah.

Garang tak? Hahah.

Hari yg ke-20 puasa itu hari, gua tak mekapkan terus pun, sebab windshield baru gua masih dalam pantang satu hari. Tak boleh buat ape2 selain sentuh2, belai2 sikit. HAHAHA.

Nak tgk ape jadi dgn truck gua keesokan harinya? Nantikan post seterusnya. Kalau tak next post, post2 yg lain lah kot. Hehehe. Pape pun, jom2!

p/s: NEXT!!

No comments:

Post a Comment