Monday, August 29, 2011

Hari ke-27 puasa.

Hari ke-27 puasa, tak banyak yg gua lakukan, melainkan TIDO, TIDO, TIDO, dan TIDO lagi. Heheh. Biaselah, kat mane lagi nak tido puas2. Takkan nak tido kat tmpat kerja plak. Haa dahtu bile plak lagi kan? Ni jela kot masanya, dan mungkin bila nanti? HAHAHA.

Gua ni cukup terkenal dgn kemalasan yg teramat bila gua di rumah. Gua layan malas gua sampai gua tak peduli ape pun, phone call ke, incoming message ke sume gua buat tak tau je. Hee sori ye awek2 sekalian. Kalau bengang, nanti raya gua mintak maaf. Heh.

 Tido geng, tido tido. Huhuhu.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, tunggu, punye tunggu, punye tunggu waktu berbuka, akhirnya tiba juga. Haa dah name pun kat rumah family, hidangan berbuka puasa tak payah citela, mestilah gempak gile, heaven ouh. Hahah.

Dan gua terlantar kekenyangan selepas itu mengenangkan betapa gua nak makannye kesemua yg ada di atas meja itu, air yg sedap lagi gua teguk dan teguk. Burpppp erkkkk, aahhhhhhhhhhh..........

Alamak malam tu gua tak larat nak pegi terawikh geng, berat sangat badan ni. Hahaha. Terawikh kat rumah jela, itu pun kalau rajin. Masalahnye, gua ni RAJIN CELAH MANE?! Bhaha!

Okaylah geng, sampai sini je gua update, ayuh ke post seterusnya!

p/s: Kelaparan itu bahaya, kekenyangan lebih bahaya. :PPP

No comments:

Post a Comment