Wednesday, August 24, 2011

Hari ke-24 puasa.

Salam geng, hari ke-24 puasa, gua rilek2 saja di office, sebab kebanyakan kerja yg diserahkan kepada gua dulu2 dah pun gua siapkan. Sekali sekala gua nak rilek2 ape salahnye kan time2 takde keje? Nanti bile dah banyak keje dah jadi tak cukup tangan balik dah. Huhuhu.

Owh dan sekali-sekala jugak boss gua datang jenguk gua entah kenapa. Tiba2 jek dah ada kat sebelah gua. Terkujat gua dibuatnye. Hari ni je dah 2 kali gua kantoi main Gameboy kat office oleh boss2 gua. Mentang2 laa tgh takde keje kan. Ke mood raya dah datang, minda bukan lagi di tempat kerja? HAHAHA.

Aiyaya. Hari ni keje nak kantoi ngan boss je apesal?


BUT ON THE BRIGHT SIDE. Ade 2 hari lagi nak pulang beraya. Gua dah tak sabar ni. Memang betul la mood raya gua dah sampai agaknye. Dah terpanggil2 dah ni nak balik. Sebelum ni tenggelam dalam kesibukan. Huhuhu. T T

Hm hm, gua layankan aje la esok satu hari, petang balik rumah gua siap2, packing, esoknya pergi kerja dan balik kerja terus shoot ke rumah family gua! Hahaha. Brilliant tak planning gua? :P Haaa keje gua bukan stakat buat planning drawing je. Tapi buat plan yg spontaneous pun gua pakar beb. Mesti je kene dgn masa. dan tempat. Hehehe.

Oops terlebihkan diri sendiri lah pulak. Sebelum melarat2 baik gua belah. Huhuhu. Gerak dulu geng, jumpa lagi di lain post harap2nye. Sekian. wassalam. :)

p/s: Mood gua dah ngeonggg~! Nak raye nak raye!

No comments:

Post a Comment