Monday, August 22, 2011

Hari ke-21 puasa.

Salam geng, lupe nak bagitau, lepas stage pertama gua trick gua punye truck, malam tu pulak gua ke Uptown Danau Kota daa. Selepas ajakan demi ajakan, akhirnya gua tumpas, malam tu gua pergila jugak. Dahla tu, tak pasal2 gua yg paling banyak memburu baju raya, lebih dari yg lain2. Hahah terbaek.

Gua dari dulu memang tak suka tempat yg crowded, penuh manusia. Nak raya punya pasal, gua  layan je sampai terlebih layan la pulak kan. Tuuu dia beratus2 gak gua habiskan itu malam. Nasib baik la gua banyak menyimpan jugak bulan2 puasa ni.

Kalau tak tak payah ckp la, tak mampu jugak nak boros2 macamtu. Hehehe. Sekali sekala melayan selera dan nafsu memakai. Heee.

Jadi dah tentu2nye lah malam tu gua balik lambat kan. Balik je gua terus pengsan sampai ke waktu sahur. Lepas sahur, gua layan tido balik dalam keadaan cuaca yg hujan je tak mau berenti. Layan geng, sampai ke tengahari gua membongkang tak sedar ape. Hahaha.

Gua bangun je, terus ada org ajak ke mall lah pulak. Hahah, gua takde buat ape pun, gua layan je jugak. Tak lame lepas tu baru gua teringat, gua nak mekap truck gua hari ni. Aaaaaaa~! Terlebih tido punye pasal, gua lupe tujuan asal gua untuk hari ke-21 puasa ni. Heh.

Begini ke rupanya org yg terlupa tujuan asal? Hahaha.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua layan je ke mana dorg ni pergi mencari baju2 melayu, sambil2 gua melayan hobi gua usha awek org. HAHAH. Awek org memang syok gua usha. Hm hm. Dah petang sikit, gua balik dan terus pecut ke pusat2 accessories kereta. FINALLY!

Ape yg gua buat? Windshield solar film yg agak sporty sikit, Nismo, dan dua lampu brake ala2 lori dan kereta F1. Biasanya org pasang satu je kat tengah2. Gua tamak, gua pasang dua kat kiri dan kanan bumper belakang gua. Hahaha.

Haaa. Nak tau macamana jadinya rupa truck gua? Tunggu je gua update gambar bile2 nanti okeh. Sekarang agak busy lah dgn workload yg bertambah2 sebelum design review neh. Huuu.

p/s: Next post!

No comments:

Post a Comment