Monday, August 29, 2011

Hari ke-26 puasa.

Hoyeah. Hari ke-26 puasa itu hari gua tersangatlah tak sedar yg gua sebenarnye berada di office pada hari bekerja! Haa nak tau kenape, hari tu hari last bekerja sebelum cuti hari raya. Jadi tersangatlah ramainye yg dah amik cuti, yg keje separuh hari pun ade, termasuklah boss2 gua! HAHAHA.

Heaven ouh hari last kerja sebelum raya. Kerja gua dah siap, ditambah plak dgn server pun nak tutup dan memustahilkan ape jua baki2 kerja untuk diteruskan. Jadi geng, gua maen game jela ape lagi. Sampai dah dekat nak balik pun gua tak sedar2 lagi beb. Huhuhu. :P

 Main game je, taknak balik ke woi?!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, ape yg paling gua nanti2kan selama bulan puasa ni pun telah pun tiba, balik kampung! Macambiasa, gua shoot terus lepas kerja. Apa boleh buat, ini yg terbaik agaknye, drpd gua tunggu lewat2 sikit bertambah2 jammed jugak jadinye nanti. Kan, kan?

Dan macam biasa jugak, gua tak sempat pun sampai Seremban sebelum berbuka. Huhu. Ape boleh buat, ini jugak yg terbaik gua buat, pecut punye pecut, tak sampai2 jugak. Nasib baik gua pecut, kalau gua tak pecut? Bile nak sampai? Tak sampai2 lah. Hahah.

Okaylah geng, itu je gua nak update. Bergerak ke post seterusnya!

p/s: Hehe sori gua update post secara bundle. :DDD

No comments:

Post a Comment