Sunday, August 7, 2011

Hari ke-7 puasa.

Salam geng, sedar tak sedar, hari ni hari ke-7 puasa, dah seminggu lah geng. Haa. Macamtu je masa berlalu meninggalkan gua terkejar2. Hahah.

Hm hm. Mula dgn sahur, ecece rjin pulak gua bangun sahur hari ni. Pelik! Haha makan tomyam plak tuh. Habis nasi se-periuk. Lepastu ape lagi, kerja2 meng-clear-kan sink dilakukan di awal pagi, kedengaran bunyi seakan bertukang2. Memang macamni agaknye bila lelaki buat kerja2 dapur. Hee.

Hari ni pun takde ape sgt yg gua buat, melainkan bermain permainan emulator GBA: Pokemon. Hahah. Tak pelik ke geng, seorg jurutera berusia 23 tahun masih lagi gian bermain Pokemon? Tak payah pelik, hakikatnye, gua memang kebudak2an dalam bab2 gaming neh. HAHAHA.

Terperangkap dalam dunia gaming. Hahah.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, berjam2 main, sedar2 dah petang dah. Masa membeli makanan utk berbuka la plak. Tapi main game ni tak habis mission lagi ni mcmane? Nak beli dulu ke nak teruskan main? Jwpannye, gua teruskan main!

Hahaha dah lewat sgt2, dkat pukul 6.30 petang baru gua keluar mencari sesuap lauk, sedangkn budak rumah gua dah pergi seawal pukul 5.00. Ahh gua tak kisahla makan sedap ke, kat bazaar ke kat mane ke, yg penting gua kenyang lepas berbuka. :P

Kalau tak pergi bazaar untung jugak sebab tak membazir melayan nafsu makan gua. Hahah. Jadi geng, teruskan berjimat di bulan puasa ni okay? Nafsu je sume tu. Ingat.

Okaylah, jumpa lagi di lain post. Selamat berpuasa semua! :)

p/s: Terasa macam cepat sangat masa berlalu tahun ni. Haih. T T

No comments:

Post a Comment