Monday, August 15, 2011

Hari ke-15 puasa.

Salam geng, hari ni hari ke-15 puasa, gua mulakan hari gua dgn bersahur laju2 dan terus bersiap utk pergi kerja dari rumah parents gua di Seremban. Berbekalkan BOSS coffee satu tin gua layan perjalanan gua seawal pukul 5 pagi lagi.

Bukan malas nak balik malam tadi, cuma saje ingin merasa ape yg ayah gua rase tiap2 pagi beliau pergi kerja dari Seremban ke Klang, jugak dgn jarak perjalanan yg hampir sama, lebih kurang 110km. Memang layan geng. Nasib baik puasa, kalau tak bertin2 kopi gua teguk sepanjang perjalanan ke tempat kerja. Sambil tu melalak sorg2 dalam kereta. Waddahel.

Sampai2 kat tempat kerja, "Eh, baru pukul 6.30?" Awal lagi lah derr. Haa. Padan muka gua. Hari ini bakal menjadi hari yg panjang. Ape gua nak buat entah kat office yg gelap takde org. HAHAHA.

Pagi yg gelap!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, barulah gua tau mcmana rasanya datang ke tempat kerja awal2 pagi time org lain pun tak keluar rumah start kereta lagi. Hahah. Perasaan yg paling ketara dan membuak2 ialah, MENGANTUK! Takde perasaan yg lain sehebat itu.

Haa dan akhirnya tadi gua tau muke mane yg selalu dtg paling awal. Kat tempat kerja gua, org yg same je awal, dan jgak org yg same je lewat. Hehehe. Observe beb. :P

Owh yer, nasib baikla kerja gua boleh tahan banyak ini hari. Kire tak panjang mana pun jadinya hari ni. Sekejap je dah sampai waktu pulang. Kerja gua tak jugak siap2 pun. Sambung esok jelah! Hehe geng ini malam gua sangat lemau, tak cukup tido punye pasal.

Ape kata gua tido dulu. Cara jugek ni. Hujan2, sejuk2. Hahah. Okay geng. Harap berjumpa lagi di lain post! Gua OUT dulu!

p/s: Eh, dah separuh bulan dah bulan puasa?!

No comments:

Post a Comment