Tuesday, August 23, 2011

Hari ke-23 puasa.

Salam geng, sedar tak sedar, tinggal seminggu je lagi untuk kita semua menghayati bulan Ramadhan. Bile difikirkan balik, aiyaya, kat mana gua di bulan Ramadhan nih. Lost in translation dah ke. Semua ni mungkin disebabkan kesibukan gua tak ingat dunia.

Gua pun tak faham. Gua tgk org lain macam rilek je xde keje. Tiba2 gua yg macam banyak keje. Berapa kali dah gua balik lambat sejak 2 minggu lepas. Heh.

BUT ON THE BRIGHT SIDE, semua ni bakal berakhir, at least untuk sementara disebabkan drawing gua yg dah berjaya di-isu-kan! Hahah banggak tak banggak. Punye pulun gua buat. Correction demi correction, akhirnya, gua boleh rilek2, walaupun sekejap. Hee.

Okay, skang baru la gua nak seru mood raya gua supaya datang mengambil gua di sini! Haha mungkin mood yg gua cari dah datang sikit2 kot, sebab gua kembali menulis dan mengepos kad2 raya di tempat kerja gua. Harap2 esok, lusa, dan tulat gua dengan mood nak beraya jela. Boleh kot. Kerja dah setel! HAHAHA.

Walaupun bonus raya gua tak dapat tapi takpe gua redah jugak raya nanti dgn penuh kasih sayang dan keinsafan. Hah tuu dia. Naik geli gua dengar. Terpoyo lebih2 lah pulak. Hahah.

Hm hm. Lame lagi ke nak tunggu abis puasa ye? Boleh gua buat macam ni....................

Slurpppp.


Hahah Percaya ke? Takdelah gua gurau je. Gua OUT dulu yeh geng, jumpe lagi di lain post yg lebih bermakna drpd yg ni. Hehehe.

Sekian, wassalam.

p/s: Ade sesiape yg mau gua kirimkan kad raya lagi tak? Cepat2 bagi alamat! :DDD

No comments:

Post a Comment