Thursday, August 11, 2011

Hari ke-11 puasa.

Salam geng, hari ke-11 puasa, gua berbuka KFC daa. Haha saje gua melayan ajakan member2 yg cukup suke berbuka di restoran fast-food bagai neh. Ini first time gua join berbuka puasa di fast-food, haha sebab terliur sejak dari semalam lagi. Danggg.

Gua kalau ke KFC memang xleh belah dgn ayam2 yg boleh buat gua muak dan muntah. Sebagai solution, gua gerenti akan order mane2 set yg ade seketul je ayam, then yg lain2, burger ka apa lanc*u ka gua beli ala carte. HAHAHA. Baru kenyang dan happy geng, xdela kenyang teramat sampai nak termuntah. Hehehe.

Meng-order mengikut nafsu ketika bulan puasa memang best. Tapi nak menghabiskannya yg paling renyah. Taktau la org lain mcmane kan, tapi gua tengok geng2 gua tadi ber-passing2 ayam. Takleh habis beb, mane nak habis ayam besar gajah, 3 ketul sorg pulak. Aiyark.

Nom nom nom!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, hari2 makan nasi masak sendiri dgn lauk, ini hari makan ayam dan twister bagai pun macam layan jugak. Sekali sekala tukar selera. Ape salahnye kan geng?

Hm hm the best part, sambil order usha awek, sambil tunggu waktu berbuka usha awek, sambil makan pun mesti mau usha awek. Apesal ramei sangat hah awek kat luar tadi? Semua pun mau berbuka kat luar kah? Hahah. Kenyang nafsu dalaman gua. HAHAHA.

Okaylah geng, xmau merapu dah. Gua nak OUT dulu, nak packing barang, esok mau pulang berbuka puasa di kampung mak ayah lah pulak! Haha tak sabar geng! Naku keluar kejap dari gaya hidup bujang makan nasi ala rambo. Hah!

Semoga berjumpa lagi di lain post geng2 semua, dan selamat meneruskan ibadah puasa! Wassalam.

p/s: Dah sampai mood untuk menulis kad raya, siapa mau, roger gua!

No comments:

Post a Comment