Thursday, August 18, 2011

Hari ke-18 puasa.

Salam geng, hari ke-18 puasa takde ape2 yg menarik pun bagi gua, kecuali timbunan kerja yg melambak2! Tak sempat gua lepak2, tau2 atas meja gua dah ade kerja boss gua tinggal. Hahahah. Terbaeklah boss! Takpe boss, gua memang suke buat kerja, tak balik pun takpe. HAHA!

Macamtula citenye, gua balik lambat lagi drpd yg lain2 hari ni. Ape bleh buat pagi2 esok dah kene submit dah sume2 benda. HAIYOH!

Macam biasa lepas setel kerja gua, gua cepat2 log off dan balik. Tapi sebelum tu gua pergi mencari lauk di cafe dulu, malangnye sume lauk dorg dah kasi habis, tak tunggu gua ke haa?! Hm hm nak ke bazaar bapaklah malasnye sebab macam menggadau nyawa bermotor di celah2 jalan yg bz dan penuh kenderaan berat.

Last2 gua order masakan panas je kat kedai makan. HAAA baru betul. Heheh. :P

BUT ON THE BRIGHT SIDE, malam ni gua boleh la rehat2 dengan tenang. Sebab kerja yg gua nak kene submit seawal pagi esok dah pun gua bereskan. Harap2 masa submit nanti tak kena maki lah dgn boss gua, sebab tghari tadi sebelum boss gua cari gua tapi tak jumpa, die ade mengamuk hentak2 barang kat meja die.

"AIYOOO MAAA, AIYOOO PAA!"

Jadi geng, harap2 mood boss gua berubah jadi baik lah pagi esok hendaknye yeh. Kalau tak, macamni haa jadinye..........

Macamni jadinye, RAAARRRRRR!!


Sape tak takut boss. Hahah. Tapi gua bukan takut pun. Gua cuma hormat die sebagai seorg yg lebih banyak pengalaman dan knowledge berbanding gua. Boss gua pun manusia biasa jugak ape. Haa ape ada hal? Tak payah takut dgn boss2 sumelah geng! Heee.

Huu gua nak OUT dulu lah geng, lemau plak, tido pun sedap hujan2 ni, okaylah kite jumpe lagi di lain post yeh geng. Sekian, wassalam. :))

p/s: Hari ni gua tak tido langsung di office! Menarik!

No comments:

Post a Comment