Thursday, August 25, 2011

Hari ke-25 puasa.

Salam geng, hari ni hari ke-25 puasa, semakin hampir gua dgn cuti raya gua. Hahaha. Malamni sungguh syok gua packing barang. Esok bolehla gua shoot terus ke Seremban. Harap2 kali ni gua tak berbuka dalam kereta la sebab gua nak ikut jalan lain la pulak, jalan yg benar. Bhaha,

Hm hm, utk esok, gua ade satu bende je yg kene submit. Tu pun sebelum lunch hour (lunch hour yg tak boleh makan, puasa!). Haa. Gua syak sesuatu ni, apehal kene submit sebelum lunch hour nih. Mesti boss gua nak half-day je esok. Mane aci lah labu! Main ngelat! Huhu. Gua nak balik awal gek. T T

Hm hm esok petang boleh la rilek2 sambil2 mengira berapa jam lagi mau pulang, sambil2 main Gameboy. HAHAHA. Tak sabarnye!

BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua rase esok sume org yg datang bekerja semua dah mood beraya dah. Tengok jela berapa ramai yg half-day esok, dgn boss2 gua sekali berkomplot. Hahah. Nasib baik gua org bawahan je. Kalau tak, mesti gua boleh mintak je cuti sesuka hati dan perasaan gua. LOL!

Office takde org? Itu sangat bagus. Gua boleh buat hal gua takde sape nak kacau. Hahaha. Owh, Isnin lepas seminggu cuti raya pun takde org jugak? Baguslah. Boleh gua tidoooooooo~ zzzZZZZ! Haaa, ok tak ok tak?! Heheh.

Sama ada gua berjaya sampai sebelum waktu berbuka puasa, tepat2 masuk waktu berbuka puasa, atau gua hanya berbuka dalam kereta je, kita tunggu je esok. Hahah. Owh yer, sementara tu, cube geng2 sume checkout, ape dah jadi dgn gua punye total view nih? Pelik lah geng!

Undefined? WTH?


p/s: Hm hm, biar dululah undefined ke ape ke, gua nak sambung packing! OUT dulu!

No comments:

Post a Comment