Wednesday, August 17, 2011

Hari ke-17 puasa.

Salam geng, hari ni hari ke-17 puasa. Eh kejap, hari ni Nuzul Quran lah, cuti umum, ape pasal gua kena kerja?! Aaaaa! Dahla tak cuti geng, kerja banyak plak tu. Menahan sejuk macam duduk dalam peti ais je gua hari2 kat office tu. Ape boleh gua katekan lagi? HAHAHA.

Gua kerja kat sini selalu tak dapat cuti2 remeh ni. Adeh. Kadang2 rasa mcm takde masa la plak. Asik kene kerja je, dahla gua ni jenis jarang mintak cuti. Dahtu bilenye mase gua ade nak melepak di hari2 cuti? Weekend jelah yg adenye. Sedih. Huhuhu.

Lama2 ini macam tak boleh jadila. Kerja banyak, gaji ciput. Dahla semalam direct je kene bahan duit scholarship bulan2 balak member gua lagi banyak drpd gaji gua bulan2 yg dah bekerja neh. Tensi beb! Gua kena mencari kehidupan lah. Hahaha. Takpe, gua layankan kehidupan yg ni dulu.

"ADE REZEKI, ADELA. TAKDE DIAM."

Hari2 kerja mengadap komputer. MUAK!


Lepas tu gua pengsan. Dahla puasa. TERBAEK!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua kerja kat sini adela sikit mengharapkan kenaikan. Hahah sape yg kerja taknak naik geng. Sume pun nak naek. Tapi kalau nak naik kena stay untuk jangkamasa yg lama lah kat sini. Takpe, gua boleh kot, rase2nye. Hahah. Ahhh layan aje!

Hee okay geng, saje nak merungut2 kat sini, gua nak OUT dulu, jumpa lagi di lain post, esok2 lah pulak. Hahaha. Selamat berpuasa esok!

p/s: Ponteng terawikh lagi. HAHAHA.

No comments:

Post a Comment